aaae

hade världens blogginspiration innan idag, så mycket jag skulle skriva
men naae, jag är SJUK
förstår ni mitt öde
det är verkligen inte ens lite läge att bli sjuk sista dagen på lovet
när man har prov, inlämningar, redovisningar flera gånger i veckan
nu dunkar mitt hjärta till och med väldigt fort och hårt bara jag sitter upp
vad ska det blir av mig?

har dock jobbat idag, pengar rullar in som dom ska
hittade ett kuvert med födelsedagspengar hemma, det går bra nu

och jag kändis-spotade på ikea
gissa vem jag såg...

BOTEN ANNA!!!!
(ja, den riktiga)
det du Rasmus! Det gör du inte ofta va?

Kommentarer
Postat av: RASMUS

hahahaha, wooooooow coolt ida! hoppas du tog autograf :)

2009-11-02 @ 22:32:11
URL: http://rrasmus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0