because you have a bad day

var en bra och dålig dag idag, tror min sjuka still drags my days down
har en häxa till svenskalärare som gav mig kalla kårar av ilska
på måndag ska vi ha uppsatsskrivning om något vi har glömt, tror inte det va, ska prata med vår mentor imorgon
någon gräns måste det ju finnas

annars hade Paula sina smarta uttalande, kommer att komma en Tribute här i bloggen men jag kan bjuda på vad hon sa idag bara för att jag är snäll så här på nattkvisten

Paula satt och kollade på ungefär hur mycket det skulle kosta att få hem ett paket från Kina, och utbrister
" Om man kan tänka sig att ha ett B på sitt paket får man det mycket billigare"

tror faaaen, hon påstår dock att hon inte är korkad utan att det bara är saker hon skämtar om
behöver inte ens tilläggas att ingen tror henne

annars shoppade jag idag, en klänning till nästa sommar (okej, florida med) och en lila tisha
mötte Philip på busshållplatsen, han var trevlig och vi hade mycket att prata om eftersom vi inte setts på två veckor
han sa vi ses nog imorn och gick sen.
jag tog min buss hem, och mamma hade missförstått mig och kom inte och hämtade mig!!!!!
jag hade ingen mobil och det är mörkt, snöar och fem kilometer att gå
väntade en halvtimme, sen började jag gå
då kommer hon så jag sprang tillbaka och hon såg mig, tydligen hade hon missförstått mig på vart jag skulle hoppa av
slapp iallafall gå, gäller att se det ljusa i det mörka
som att vi i mitt uf gör mycket och inte lite, både jag och johan har nu gjort färdigt affärsplanen var för sig för att vi inte kommunicerar
äsch, skolarbete har ingen dött av

sovmorgon imorgon, jag får vara uppe tills minst halv tolv
so shut it,
hoppas du har trevligt på estetiska imorgon, skolk-paula
här med världens bästa bullet! undra vad dom äter i knivsta när de växer upp...

Kommentarer
Postat av: passion

1. Paula skolkade inte - vi var fan lediga från estetiska :D



2. JAG SKOJADE! :O trofan jag gjorde det jag är faktiskt inte dum i huvudet!!11one



3. Dom äter fisk och har knivslagsmål till efterrätt



4. Lev livet för år 2012 är det över.....

2009-11-06 @ 15:51:11
URL: http://paulawiden.blogg.se/
Postat av: Kulia

heheh du skulle bara veta ;D

2009-11-06 @ 16:30:19
URL: http://juliasvie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0