bzz

var och pumpade mig på blod idag hos lilla doktorn
fem rör, och fem prover
nu är jag tom
men det var inte körtelfeber som hon trodde och jag trodde
nu ska dom undersöka njurar, ämnesomsättning och lite annat smått och gott
varannandagsfeber och trötthet utan andra symtom hörde inte till det vanliga
men svinis var det inte heller

just wanted to tell you, så ni inte tror jag är farlig
det var jag i somras, då var jag sjuk ska ni veta
hög feber hade jag och smal blev jag
satt fint de dagar i slutet på juni då man knappt kunde ha kläder på sig för det var så varmt
satt fint i sölvesborg, så jag kom i en vit klänning
hade kanske vart gött och få den där flensan i januari så jag är lagom till beachen '10 i februari
annars får jag väl helt enkelt sluta med att äta godis varje dag
och börja knata


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0