don't think we're okey, just because i'm here

eeeh, kort och gott
tredje gånger på femton dagar som jag har feber, går upp och ner som en hiss
ska till doktorn imorn så vi får väl se vad de har att säga
och att ge mig

hade en superhelg. fest i a-huset i fredags, har knappt suplativ nog att beskriva hur trevligt det var att träffa människor som man bokstavligt inte träffat på månader och år
nu när man haft någon form av paus från dem var de så mycket bättre
jag har nog saknat älmhultsborna lite granna
en del mer än andra

annars sliter jag ihjäl mig med mina böcker, tre prov denna veckan
tandläkaren och läkaren, flänga hit och dit och försöka hålla mig frisk
så att nae, alvedon u will be my savior


funkar icke utan Paula Anna Emilia Widén

Kommentarer
Postat av: Passssion

Fan vad jag kommer missa skolarbete nu :P

Vet du, jag ska nog testa din knarka-alvedon-kur och se om jag kan pallra mig till skolan nån dag den här veckan :D för det är så tråkigt här hemma utan ida helmersson!!11one

2009-11-16 @ 15:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0