sunday bloody sunday

hon räddade mig
sa att jag fick träna nästa träning
nu ska jag ladda mentalt
sen ska jag göra iallafall en träning med ÄIF
sen har jag uppnått det jag vill

nu ska jag ösa till Paula istället
vill köpa ett par skor då mina converse läcker, ett par av mina stövlar går in på tredje vintern och de andra är i mocka
men affärerna stänger fyra tror jag
kanske går en runda imorgon istället
ikväll ska vi iallafall se michael jacksson dansa loss i This is it
för den här söndagen är ju inte sista dagen på lovet


du slipper dona med psykbryt kära psykolog idag
elin var fixarn


Kommentarer
Postat av: passion

Åh skönt, då får du ta hand om mina psykisbrytisar istllet, MOHAHAHAHA :)

2009-11-02 @ 22:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0