svinis

tror att jag på grund av karma har drabbats av allt man kan drabbas av när man tar svinis
har uttalat mig negativt om alla som klagat hit och dit
de har varit sura, sjuka as-länge, trötta och lipat över att ha ont i armen
tar tillbaka allt jag sagt
nu vill jag dö

har världens tyngsta huvud, feber, illamående och ont precis överrallt
tur jag kom över min beslutsångest och inte sitter i hovshagahallen nu
hade varit tjurig som jag vet inte vad
ska nog sova hela helgen förutom imorgon kväll


här var jag ledsen för något helt annat och försökte ta fina kort
nu är det en tvåsekunders sprutjävel som stället till att
den som skriver haha ska jag personligen slå



hårt


Kommentarer
Postat av: RASMUS

karma's gonna get you ;)

2009-11-27 @ 20:37:47
URL: http://rrasmus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0