vem lämnade vem?

läste mina kommentarer, Paula kanske kommer till skolan någon dag denna veckan! Om du läser detta Paula så kom imorgon. torsdag är lång och jobbig, fredagen för kort, alltså imorgon blir perfekt och med tanke på att jag har två prov imorgon behöver jag någon jag kan be happy together med i mitt rum.
annars kan jag uppdatera dig lite

- det nya efter tetris och robinson är FISHVILLE, så du kan börja nu så kommer du ifatt de andra.
(Fiskarna dör om de inte matas på exakt minut med typ en kvarts mellanrum, så det mesta på lektionerna handlar nu om titta-på-klockan-och-gå-på-toa-för-mina-fiskar-dör)


- det är okej att ha likadana byxor som sin kompis, jag och julia var först, räkna med att det blir asmodernt


- snacket i vårt rum handlar oavkortat om 2012 och sex och alla kan ditt lösenord


- följ paradise hotel, nästa snackis i SP08B Andreas är falsk, Peter är snygg


annars är väl det mesta sig likt
nu ska jag plugga lite till
latero my homies


Kommentarer
Postat av: passion

HAHAHAHAHAH skönaste inlägget ever, made my day :D Sån tur är har jag redan upptäck fishville och har ett stort försprång mot klassen eftersom jag är hemma och kan ta hand om fiskarna bättre. Fan också att alla alltid klurar ut mitt lösenord, jag som tyckte det var så fiffigt!!11 Åh jag vill också vara med på sex och 2012 snack! Tyvärr kommer jag nog inte denna veckan, det har blivit sämre :( Till sist en liten fråga: Vem fan är Andreas och vem fan är Peter?! PUSS

2009-11-18 @ 10:37:44
URL: http://paulawiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0