and who the hell was I?

har två val inför imorgon

1. eftersom jag drabbats av sömnproblem och därmed vaknar runt 05 varje dag skulle jag kunna åka till skolan runt nio lagom tills passions lektion slutar och fila på affärsplanen på förmiddagen, vilket gör att jag kan sluta 12.40 istället för 16.30

2. om mina besvär är över skulle det vara deprimerande att stiga upp vid 8 när jag har möjlighet att sova till 10. kommer troligtvis vara as-jobbigt att stiga upp när man vet att man kan sova vidare

satsar kanske på en etta ändå, går all in

idag var jag och Paula jättecoola. vi bar båda varsin starwars tröja från carlings (h&m) och var allmänt stenhårda brudar. sen sög hennes liv så hon gick hem
 tog ingen bild, gosade med älsklingsjocke istället och hotade människor med pistol. philip hade en sådan i skolan, hörde att det sved om man blev träffad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0