been there

den kommer på fredag morgon
snön
första snön vintern 2009
gillar när snön kommer, gillar när minusgraderna kommer
då ska jag gå, promenera och frysa
vinterjackspremiärade idag
känns dock inte så länge sen vi låg vid Felix pool flera gånger i veckan
tiden går snabbt när man har roligt

känns inte som det är så länge tills den 20 februari heller
( vi åker mitt i vinter os, känner en del oro att jag kan missa sveriges matcher i hockeyn. Den enda hockeyn förutom u21 vid nyår som är rolig. sen blir det inga nattmatcher här hemma eftersom vi befinner oss på rätt sida jordklotet, ingen feeling och vi kommer säkert hänga mer på stranden än hemma och kolla på de gula och blåa. konstigt nog känns det lite vemodigt, hoppas för mitt eget bästa att jag ändrar åsikt dock)
kommer bli skönt att komma iväg till värmen
hade dock hellre åkt till fjällen eller alperna
vet inte varför, men snö tilltalar mig mer än värmen just nu
det är fan så mycket vackrare helt enkelt
ska prata med Elin om hon vill ta en weekend i svenska vinterlandskapet med mig
tar av shoppingpengarna till usa
är nog värt


ja, solen skiner i fjällen också


Kommentarer
Postat av: Linn

vet inte riktigt,men fick ett infall att det var mitt jobb att få dig att föstå att snö är värdelsöt och man vill inte alls hellre åka till snön än värmen. lätt att pengarna är värda mer på ett varmt ställe än ett kallt. ja nu vet du hur det är, så du inte begår misstag. rekommenderar: spara till usa eller dra till ett annat varmt land, också!

2009-10-13 @ 23:19:44
Postat av: Anonym

jag ser två ida? eller ser jag dubbelt!

2009-10-15 @ 12:08:55
URL: http://chharlottte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0