förmågan att balla ur

bestämt mig, går all in och gör det oväntade
överraskar passion, hoppas jag, med toast imorgon
blir en ängel och älskad av henne

sista dagen imorgon innan höstlov
har ingenting planerat överhuvudtaget
vad ska man göra hela veckan?
är som inför alla andra lov, tycker inte att det ska bli kul och inte att det ska bli tråkigt
värdelöst och likgiltigt

förresten due to min småländska dialekt kan jag inte längre urskilja när det ska vara r eller inte i ett ord
skriver ett ord och ser att det är fel - funderar direkt på vart man kan stoppa in ett r
vädelös skrev jag pinsamt nog nyss
innan idag bad Louise mig säga ord med tre bokstäver
kov (kåv?) flyger ur min mun
jag tror jag ballar ur á PH

en annan kind of urballning
hoppas bland annat Bullet och Passion kan erbjuda mig en tredje imorgon kväll
eller att jag bara får vara häxan lite i skolan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0