hot n cold

det här har varit en lustig dag
paula kom till mig med frukost
och sedan drog vi till skolan och hade en sån himla trevlig dag med Linn
visste inte ens att man kunde ha så trevligt
käkade och fällde diverse kommentarer
jag och Paula inledde också snäll veckan
75 % av växjö frias elever är otrevliga, vilket vi ska ändra på
började med att bjuda karl och tobias på godis
sa också hej och hejdå till alla
josse och frallan undrade vad som var fel på oss i princip, ja det kan man allt undra


här har ni mig och Linn
idag var hon stolt och glad och frågade om verkligen både jag och Paula skulle äta idag
vanligtvis brukar vi ju göra så att vi äter varannan dag
eller hur
carrot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0