mitt-i-veckan-roligt

onsdag igår
vi styrde upp det och hängde ett par timmar i min lägenhet
idag var det blåbär överallt och jag tror jag ska sova hemma i någon vecka nu
men det var det värt
Julias brudar var där, fem galna brudar från knivsta
sex gånger Julia i ett och samma rum kan inte gå fel
samt mina egna brudar
och fyra pojkar

blev utslängda lite senare så vi gick inom mcdonkan, drog en barcardi razz/hallonsoda på toaletten med Madde
och vart as peppade
gick till stan och festade vidare på ulricebergspromenaden
hela natten lång
som vi partade, var det längesen jag gjorde
hade väldigt trevligt
och aldrig har två knäckebröd med ost, skinka och skagenröra smakat så gott som de gjorde med Lovisa i Julias kök 04.40 en torsdagsmorgon i oktober
hade det varit sommar hade vi kommit hem in the morning light
för girls just wanna have fun

tror inte det togs så många bilder, hittar jag några lägger jag upp dem
nu ska jag köra some recovery

Kommentarer
Postat av: Kulia

Fan jävla blåbär! jag kommer och städar åt dig. Rolig kväll som uppskattades otroligt mycket, framförallt av mina frieeends och jag. Hade askul :)

2009-10-30 @ 21:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0