so, annie are you okey, are you okey?

var hos mormor och morfar innan
mormor berättade för första gången någonsin om sin pappa för mamma
mamma blev den första i släkten som fick veta vad han hette
hon har aldrig tidigare velat prata om honom och har alltid pratat bort honom
Ernst Rosenkvist hette han
undra varför hon berättade nu, hon kanske tycker att hon är gammal nu och ska snart dö
eller tyckte hon bara att det var på tiden
det var fint när hon berättade
nu vet alla, undra hur lilla söta mormor känner sig nu
när alla fått reda på hennes hemlighet
71 år efter hennes födelse

är trött, trött och arg
känner att jag inte kan uppskatta människor ikväll
blir bara arg, men det är fejkad ilska så jag väljer att inget säga
lever på att jag och julia fick 20 människor som vi aldrig tidigare träffat eller visste namnen på
att dansa i ett kök en oktoberkväll
till billie jean, thriller och smooth criminal


partypingla, du är bland det skönaste jag vet


Kommentarer
Postat av: juliaaa

Du är bland det skönaste jag vet! puss på dig

2009-10-05 @ 15:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0