talking to much, aren't you?

i eftermiddags satt jag på en stol jag suttit på många gånger förut
satt still i flera timmar
lät munnen löpa istället
i tre timmar satt jag där med nedan nämnda tjejer
släppte ut all frustration

Per frågade om vi hade uträttat några stordåd där runt matbordet på s.järnvägsgatan
jag sa att det hade vi
vi har fått ut allt vi samlat på oss
analyserat och övervägt
kommit till instinkter och slutsatser

hittade boven i ett annat drama också
ett drama som egentligen inte ens funnits
som jag bara varit blåögd och naiv och trott på
babephilip var en liten bov, en bov på okej nivå som bjöd in oss med varm hand
så vi kunde komma in och ta reda på vad som egentligen stämmer och vem den stora boven är
denne ska jag prata med
om vad ska jag skriva här när hon fått höra det
det kan jag lova er
har aldrig gillat själv när andra fått reda på saker som gäller mig innan jag själv

en sak bara
don't mess with people you can't defet, you're just making a fool of yourself

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0