temadag

idag mina vänner hade vi ROLIG temadag
igår var det grotestk, tråkigt och onödigt
men idag spöade Australien Usa i handelsspelet!
vi hade speed-dating, jag dat(e)ade babephilip
som jag fick hänga med då våra efternamn börjar på samma fina bokstav
han ropade ut saker som "ida har varit med alla killar" i klassrummet men skötte sig annars fint
blinkade lite med ena ögat och smilade lite
så det gick bra
sen bakade vi tårta, gjorde musikquiz och hela havet stormar
mvg till elevkåren

är inget fan av ord som tagga, ös och nu kör vi
men hoppas innerligt att malta taggar nu, öser ikväll och sen kör vi till sydafrika
och på lördag hoppas jag att vi özer i växjös nattliv

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej fröken helmutt. Nu har jag läst ruibriken temadag i typ en vecka. Dags för uppdatering!?!?!? ;O

2009-10-21 @ 23:12:13
URL: http://chharlottte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0