vad hände sa du? jag hängde inte riktigt med?

smsar en nygammal vän som jag umgicks med frekvent under sommaren '09
och frågar om han vill komma ikväll
vi hörs inte längre, umgås inte längre
sen skolan började
jädrans skola

han svarar inte, kommer på att han inte varit inne på facebook eller msn på ett tag
börjar fundera på om han är hos sin flickvän
skriver ett halvdumt sms om att han ska sluta toffla och svara
inget svar
läser på hennes blogg att hon är utomlands
han med kanske?
tänk vad jag i så fall inte vet
jag vet inte ens vart han håller hus nu?
det gör mig galen när jag inte pratar med folk som jag vill prata med, ska prata med
en gång hängde med och var glad med
en gång badade med och en gång drack alkohol med
en gång såg skräck film med och en gång satt med på en strand mitt i natten
och många gånger hängde med under två varma sommarmånader
när jag var ung


skinnbrallor på, det här tar vi imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0