all the mean girls

hemma och mellanlandar
dissade P:na men passion ringde mig vid nio och bad mig cykla till skolan, snabb som jag är gjorde jag det på en timme
hade lite lektioner och chillade i matsalen
jag har inte ro i mina ben till att chilla när jag inte är på humör för att chilla
men rätt roligt var det när julia kände linns hicka

ikväll ska jag hemhem (ovant att säga)
blir Parro och lite party
imorgon kanske jag träffar magda så hon kan fixa till mitt grårödblonda äckliga hår


såhär kanske vore något

indirekt vill jag också önska Paula all lycka idag
även om jag inte skrev det någonstans
pussiluss, älskar dig mamma :* :*

Kommentarer
Postat av: Passion

Tack för lyckönskningen gullet ;)

2009-09-06 @ 18:27:02
URL: http://paulawiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0