bara bara ta en promenad

invigde lägenheten idag, mamma hade glömt halva garderoben, men morfar och paula jämnade ut det hela
storhandlade och bäddade och fixade lite smått innan vi myste till det
saknar tv, soffa, satc boxen (som jag inte får köpa för paula) och ett litet bord
samt kycklingnudlar
köpte 10 paket, men tro fan det var grönsakssmak TROTS att jag läste på dom i butiken
vet i fan hur det har blivit

åkte hem till pappa sen, träffade getingar på stationen
människor utklädda till getingar, randiga med antenner och gravidmage
måste vara någon form av nollning på barnavårdscentralen för blivande mammor (iofs pappor också)
var varmt och jävligt på tåget
men det fanns en tooba i tidningen
söt flicka(?)

förresten, varför i hela fridens namn glor folk i 2-3 sekunder på folk som sitter på en busshållplats, vanlig syn i samhället kan jag tycka

har inga sladdar här så inga bilder blir det
nu ska jag sova istället
det är skola jag går i som pappa säger,
helt oförklarligt då jag är på väg att uppnå 20.0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0