damn

var inte snäll idag, var oförskämd - rude som sydafrikanen sa
på vår skola har vi en port som du måste ha kort för att öppna, alternativt att någon kommer inifrån och öppnar åt dig. det senare alternativet är vanligast
jag gick ut idag när jag slutat, från matsalen kommer en kille som köpt sig en kopp kaffe
jag tittar inte runt mig utan släpper bara dörren
han springer och försöker ta dörren, får kaffe på sig och till råga på allt missar dörren
när detta sker finns det tre alternativ
1. säga oj, förlåt och gå där ifrån
2. säga oj, förlåt och öppna dörren med mitt kort som jag har i jackan och sedan gå
3. bara gå

jag valde alternativ tre. jag är nog född ond. fick seriöst dåligt samvete efteråt hela vägen bort till bussen tänkte jag på den där stackaren. ska nog köpa godis till honom imorgon, fast jag inte känner honom.
trotsa svenskheten

förresten


obmpose april '09                           kort taget utan medveten pose september '09

fake it till you make it helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0