Du tror du vet vem du är. Du har ingen aning.

Höstterminens softaste fredag? troligen
sovmorgon, tyska i en halvtimme, slutar kvart i ett
när ordinare slutar tid på fredagar är 16.30 kändes det bra i kistan
paula tog med mig på stan, vi shoppade gärnet
vilket dock gör mig jävligt förbannad på mig själv. VARFÖR VARFÖR VARFÖR är jag such a shopaholic?
ska lämna tillbaka en tröja imorgon som jag köpte tidigare i veckan när jag inte hade något för mig
sen nästa vecka ska jag säga till alla inklusive mig själv att mitt kort är sönder - har inga pengar
blir inte bättre av att mitt busskort är avmagnitiserat heller så jag måste betala för alla resor för om jag lämnar tillbaka det tar dom det eftersom jag egentligen inte ska ha det och då åker jag inte gratis tåg, öde, men lämnar nog tillbaka det nästa vecka ändå

när jag väl öste hem från stan träffade jag babephilip med, han är vfg:are, och babe är skolans mest sagda ord. alla är babes och det är det enda vi kallar varandra. därav. och jag är hans babe när jag bjuder på godis, tror det är dags snart igen


förresten det är idag den 18 september och man kan gå i shorts och utan jacka utan att frysa (!!!) har detta någonsin hänt innan i detta annars kalla land? satt med Palle och stekte när bussen inte kom och det kändes som om man ville bada, kändes som det var lika varmt som det var den här dagen

25 grader!! varför är det alltid varmare i maj, juni, augusti och september än i juli? juli bara regnar och regnar och ändå är man som mest ledig på hela året den månaden. whats the point puckade skolminister?

nu ska jag sluta komprimissa med mig själv och röjja upp lite innan jag ska till jullan och kolla på finding nemo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0