even though

förstår mig inte på folk som på bilddagboken, msn, facebook etc uttrycker saker som antyder eller talar om att det har hänt något dåligt.
när sedan folk (jag har slutat med det här, pretty disturbing imo) frågar om något hänt eller vad som har hänt; svarar människan nej jag vill inte berätta, vi tar det en annan dag, inte här, tar det på msn, eller bara något i stil med en ledsen gubbe.
vad är då meningen med att utrycka dessa känslor in public? är det ett sätt att bekräfta för sig själv att ja det är synd om mig, nu ska alla tycka synd om mig samt börja spekulera i vad som har hänt. har jag gjort slut med min pojkvän eller är min farfar sjuk? alla kommer prata med mig imorgon. visst okej om ni vill berätta detta för världen, men gör det då riktigt inte bara halvt för att få uppmärksamhet, attention whore.

förstår mig inte heller på folk som skriver ut efter sitt namn på msn att de är sjuka, de som bryr sig vet troligen också om att du är sjuk

ni skulle bara veta vad ni skulle fått höra på mitt whine om jag bara vart en sådan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0