i rather be with anyone else

att bo själv är pretty överskattat såhär långt.
meen jag är ingen quitter längre, provar till jul annars får det vara

det finns en hel del bad saker som jag kommit på hittils som för alla er som bor hemma kan tyckas ganska otänkbara, men!: ingen som kan stänga av kranen när den droppar när man bäddat ner sig, ingen som väntar på en när man kommer hem, ingen som kan tala om för en hur man släcker lampan inne i skåpet när man börjar bryta ihop, ingen som delar skohyllan, ingen som plockar fram frukost, ingen som väcker en om man missar alarmet på morgonen, ingen som ber en vara tyst eller skruva upp ljudet på tv, inte heller någon som vill vara med och välja program, ingen som klagar när kläderna ligger på golvet och ingen som diskar efter en

på den ljusa sidan ligger väl mest att det kan vara rätt skönt + att man lär sig uppskatta sin mor och far rätt mycket mer. kommer väl förhoppningsvis en del till på den här listan

kranen droppar förresten fortfarande

idag har annars jag och mamma shoppat till min lägenhet, kuddar, kaffekokare, afrikan, blommor
har träffat kajsa och käkat och paula och käkat
äter folk ur sina hus helt enkelt
cyklade hem sen, 10 minuter, fränt fan


fin bild iggy, som johan sagt
mannen förgyller lektionerna lite
hjärnan måste gå på högvarv

nu ska jag nana imorn har jag estetiska med Paul, Philip och Philip
p-gänget

Kommentarer
Postat av: passion

Haha p-gänget :P men du kom ju inte din latkorv :)

2009-09-04 @ 09:24:41
URL: http://paulawiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0