lust auf deutch

idag mina vänner sken solen över småland
25 grader, vart fan kom det ifrån egentligen? kanske ryssvärmen från i juli som letade sig hit trots allt
hade väldigt trevligt i skolan
var skratt-ida idag och det var skönt
satt i cphörnan på lunchen och pratade om siriusbarn och folk som äter mat som tuggats av någon annan
drev med julia och paula på geografin 
och slutade runt halv två

jullan, passion och bananasplit på glasskungen sista(?) sommardagen 2009

en sån här bild som ser fruktansvärt cool ut på alla andra
iaf jag och Paula när vi chillade vid sjön med Julia och Louise

bröt mitt shoppingförbud med, så nu måste jag lägga på två dagar tills jag får köpa boxen
köpte en klänning, återinkommen på h&m och ett nitarmband

om två veckor köper jag den här:
(observera min tyskabok som jag ambitiöst bar runt på hela eftermiddagen, jag kan mina glosor SVEEEEN)
och ett par stövlar i mocka eller skinnplast


ikväll har jag sprungit också, produktiv dag, tredje dagen i rad, fjärde på en vecka
det tar sig
och som pappa sa: du har ju ork
hade kanske lite med att göra att jag var arg, man får inte håll när man är arg

fick förresten en flyttlåda av mamma innan, kunde knappt bygga ihop den så per skrattade åt mig där jag satt och höll på att bryta ihop på golvet
det här kanske inte är en så bra idé
fortfarande tjutig
förståerligt som passion säger

nu ska jag plocka ner min garderob

Kommentarer
Postat av: Passssion

cooooling med mössan ;)

2009-09-02 @ 21:34:11
URL: http://paulawiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0