måndagsmys

möjligt att jag gick hem till paula för att äta efter idrotten
möjligt att vi bäddade ner oss i en säng och somnade framför crash.
det var fint

oscar och anders bjöd på dagens också

paula förklarar att rött är mode
P - kolla bara på nils, och oscars byxor
O - och Paulas mamma
just i svarsläge till detta kommer anders, deras mattelärare
A - här é jag

lät roligare i einstien än här, finns även på film - if you can get it on film, you can get it in cash
efter detta drog vi en runda till pizzerian, och sedan skulle vi hem till mig
hoppade på fyrans proppfulla buss
åker ett helt varv ~1 timme
paula har glömt mammas fina cykel utanför skolan, hon trodde dock hon såg den bak på en bil. bara det att färgen skiljde samt att denna cykel bara hade ett hjul. pga av att den var låst i framhjulet säger clevergirl
drog hem till henne såg butterfly effect, känd för att vara så bra att man sitter facinerad framför eftertexterna
bra säger jag, bara bra, det är dock ett bra betyg av mig
såg även svantes damp.


det börjar visst bli höst
kallt och minusgrader, snön kommer i helgen
okej att ta bussen från stationen till skolan, 200 meter score

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0