Oh let me take you home

måndag morgon, måndagmorgon
haft matte med en whinig tjej på raden bakom och en som skrek namnet på en kille längre bak i salen ett tjugo tal gånger under femtio minuter bredvid mig har fått mig att inse tre saker;
- det är seriöst jobbigt om någon gnäller när det den gnäller om är dens eget fel eller något som inte går att göra något åt
- det är seriöst patetiskt om man trots att killen inte visar något intresse fortsätter att skrika och skämma ut sig
- jag har utvecklat min förmåga att inte säga till när jag blir arg till förut omöjliga höjder

kan hända att jag har en dålig dag, men inte blev den bättre av att börja med en lektion utan sin egen klass och istället den värsta klassen jag vet.

på grund av för låg energianvändning i helgen blev också natten som den blev. gick på grund av hemska mensvärks smärtor i mage och rygg och la mig vid tio, Linn påstod att detta skulle hjälpa. somnade inte, vaknade askalas pigg runt halv två igen, drack ett glas vatten i brist på annat att göra, somnade runt tre och vaknade vid halv sex askalas pigg. jättebra kan tyckas, gjorde mig i ordning och åt frukost - 40 minuters snoozetime dagen till ära. låg istället och tittade i taket.
gud vad jag kommer sova gott i natt.
(tror inte ens på gud)

har idrott om en timme, går kanske hem efter det
har ju trots allt ajaj i magen, no one likes a sad face
( detta att man i engelska språket särskriver de flesta ord och i svenskan inte gör mig mycket konfunderad nu för tiden, när jag pumpas med engelska dagarna i ända blir det svårt att skriva ihop de svenska orden i skolan, något jag aldrig hoppades skulle ske. engelskan tar över min hjärna) ¨

på tal om det har jag en engelskauppgift jag borde skriva, diskutera med mig själv uppgift - längst ner i hierakin är de arbeterna, jag kan inte diskutera med mig själv, jag har en åsikt och tänker inte låtsas att jag har en annan. den kommer i eftermiddag katrin, chill out så att säga, blir lite vinsmak på det

vilken dålig blogg this has turned out to be


Kommentarer
Postat av: M.S

LOVE YOU :)

2009-09-28 @ 20:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0