pineapple express


det vart en trevlig fredagskväll även om vi alla tre var trötta
men nu är det Paulas 17 års dag iallafall, räknade ner minuterna och det kändes nästan som nyår - ett fint nyår
sen såg vi lite på vma och främst pineapple express, super härlig film, (känner att det är få filmer som jag ser två gånger(få filmer jag ser överhuvudtaget iofs))
de två BFFF'sen dissade mitt förslag på amusment
måste hitta någon modig jävel som vill se den

tog en nattpromenad över väster och stan, kom på att det finns typ ingenstans att käka i växjö nattetid förutom mcdonalds (vägra donken) och svindyra pm, deluxe osv. uf kanske?
var sugen på att traska ut till min lägenhet med en babe som ska på samma håll och som jag kan tänka mig är bra och trevlig att ta promenader med, men tji inget nummer, istället öste jag på 4:ans buss med två medelålders

meen iallafall nu ska jag nana, helt dödstrött, imorn ska jag hälsa på min mormor och morfar, kränga lite rikskapitalsedlar och köpa ett kilo godis
fin lördag i höstsolen

Kommentarer
Postat av: PallePassion

En mycket fin lördag, min vän :)

2009-09-19 @ 11:48:04
URL: http://paulawiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0