sometimes love comes inside you

det här har varit en märklig dag på många sätt och vis
kan inte sätta fingret riktigt på vad som har varit konstigt meen känner att jag bara måste dra en kort resume, om inte för er så för mig själv

imorse gick vi den 8 kilometer långa skoljoggen(känns som detta var igår, eller i förgår, mystisk känsla) gick inte ett rasande tempo men vi kom runt på lite mindre än två timmar sådär
öste till konsum med linn och louise och sen till julia där vi lagade tacos
mobilen pepte och vi pratade om nåland (hint till mig själv om att jag måste jobba på min småländska dialekt)
efter det tog vi farorna ner för västers backar till bowlingen
julia förlorade när jag och lollo började strika och hon fick bjuda på glass vid sjön, farbror cola blev det


efter det åkte jag buss och napade. jag är sämst på att napa, ställer bara fram klockan och sover en timme.
iallafall när jag väl dragit mig upp for jag till paula. herregud, vad jag har farit idag
mötte toba, det var inte igår man pratade med honom. pratade lite om den gamla goda tiden då vi höll ihop lite smått han, jag och paula. pratade lite om kyrkovalet och lite om skolan och coldplay. trevlig grabb är han, stek som han själv sa; wiskeytobbe
tänk om fler killar kunde låta bli att vara helt störda i huvudet


kollade failsverige (påtal om fail, Paula failade två(2) gånger idag på bowlingen. hon var ensam om detta, och fick två stora F i sitt protokoll. hehe, nu kommer dissblicken i juliaellens blogg)


efter detta kommer dagens: vi kollade på barnprogram på youtube. inte vilka som helst utan sådana gamla hederliga som alla 90-talister begåvades med. tycker synd om alla barn som ser på tv nu, vilket skräp. nej tacka vet jag mysteriet på greveholm, barbapappa, vintergatan 5a-b, skymningssagor, brum, mastiff, kalles träd, nu är det nu, katjakaj och bentebent och allt vad vi nu såg på. det var sådan nostalgi, tänk om man var liten


efter det tog jag silverfaran hem igen, och det var dö varmt ute vid 22.30 dö varmt som i dööö, kom hit inte som i nej han vad dö

090909 - fin dag, även om jag missade 09.09


där har ni han, at your right


Kommentarer
Postat av: passion

häftigt att det är -24 dagar till coldplay! :D astufft verkligen jättecoolt

2009-09-14 @ 09:14:07
URL: http://paulawiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0