tv-star

jag har inlett min karriär som tv-stjärna
precis som de flesta andra var det första framträdandet ingen succé
hursomhelst var det en trevlig tjej och en trevlig kameraman som intervjuade mig utanför jc huruvida eu-ministermötet här i stan har påverkat mig. och det enda jag får ur mig är att det är mycket poliser överrallt, varpå hon frågar om jag är rädd för dem.
Lollo tyckte jag lät kriminell, sen fick jag säga att det var avspärrat vid skolan så jag får gå till stationen för att komma på bussen (jag åker inte ens 1:an) meen iallafall, det var svt så sänds troligen vid 22.03 ikväll på smålandsnytt eller kan man kolla http://svtplay.se/t/103335/smalandsnytt
förresten är ju eu allt hela stan pratar om, och idag såg jag en demostrant bli arresterad. inte så smart att göra något olagligt när du bokstavligt talat inte kan kolla åt något håll i centrum utan att se en gul polisman eller stor buss med 10-talet blåa män i.

annars hade jag en lektion idag och fikade sen med sydafrikaner, julia poängterade att de var ljushyade alla sex. efterbliven beskriver hon sig själv som.
och nu ska jag möta henne på staen
hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0