shop till you drop

har shoppat tills jag nästan avled idag
tishor, tröjor, smink, shampoo, men inga converse
fanns vita converse i allas storlekar på rean för 120 kronor utan min! varför är jag så regular?

annars, värt att notera; igår såg vi en späckhuggarshow på SeaWorld
idag avbryts tv-sändningar för att rappotera att under samma show fast idag har en skötare dödats av samma späckis som var med igår. allt inför publiken
hur läskigt, sorgligt ja you name it
har aldrig hänt innan typ, och så händer det en dag efter att man varit där

här kommer lite bilder från de senaste dagarna iallafall
sen ska vi äta lite gott och invänta hockeyn som sänds vid midnatt här
ha det bra alla där hemma och kanske glädjer det er lite att det har regnat som f*n här idag
och att vår diskmaskin är sönder
annars, är allt fint


vi äter legendaryn på hard rock café


mode coming for europe, hängselkläning, fleecejacka stödstrumpor, foppatofflor och stråhatt


jag och sandra vid Apollo 8(?) ja, något skepp som vart på månen




hajhajhajhaj

späckisshowen


finer :)

och tillsist flinghyllan på walmart
båda sidor är olika sorters flingor i typ 20 meter


yes, vi hörs antar jag
sköt om er och medans ni aktar er för isbjörnar aktar vi oss för hajjar ochs späckhuggare
känns exotiskt

Kommentarer
Postat av: Linn

på riktigt, akta dig!

2010-02-25 @ 17:48:12
Postat av: Anonym

Ni ser ut att ha det gott;) Hoppas ni har riktigt riktigt skoj, hälsa Jonna;) Kramizar mamma

2010-02-26 @ 19:27:43
Postat av: Linn

tänk dig att va i gapet på den där firren...

2010-02-28 @ 19:54:53
Postat av: PallePassion

ALLTSÅ LEVER DU?! Blogga mera, heja heja ;)

2010-03-02 @ 15:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0