USA

Åker om fyra timmar, genom snökaos till kastrup
flyger inatt
2+9 timmar, 11 timmar i luften
är så nervös så jag gråter

meen det kommer gå bra, det kommer bli kul
packat 15 kilo, laddar ipoden med musik, äta och sen iväg
bort från snön och om 32 timmar är vi framme i solen
hör av mig när vi landat i London, eller när vi är framme i Orlando
så ni vet att jag lever, kommer sen uppdatera så mycket jag bara kan

ha det bra
och mamma, Kajsa, Paula och alla ni andra som känner er träffade
jag älskar er.


bild från disney world förra gången :)


Kommentarer
Postat av: Paula

Du kommer antagligen inte dö Ida! :D

Vad gullig du är, jag märkte allt att du ville krama mig idag trots din kontaktfobi ;) älskar dig med, det vet du va?

HA DET SÅ HIMLA BRA OCH BLOGGA MYCKET :D

2010-02-19 @ 16:56:07
URL: http://paulawiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0