no words needed

tycker inte om när folk hänger ut sina liv på bloggar, facebook osv.
därför tänker jag inte heller göra det
våren är här, 17 grader igår
i'm so walking on sunshine

tur Magdalena Svensson känner mig så bra som hon gör, tur att hennes familj tar hand om en när saker inte blir som man tänkt sig
tur att hon är ärlig mot mig. Säger till mig när jag tar ut onödig ilska på henne, när jag är löjlig, när jag har fula kläder, när jag har fina kläder, när hon saknar mig, när vi ska träffas, vem hon träffar och vem jag ska träffa, när pojkar gör dumma saker och behöver dumpas, att allt löser sig. Säger när jag har rätt och när jag har fel, när världen är dum mot mig och när jag inte förstår
när jag blir 18 ska vi supa ner oss, ställa oss på en kulle och skrika
fan, Magda vi är inte bra på att säga det
men vi vet nog båda två
no words needed


Kommentarer
Postat av: Magda

Vi vet båda två ida, vi vet! :)

2010-03-29 @ 01:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0