saturday night fever

känner liksom att okej, vi ger det ett försök till
helhjärtat

känner också att aäe, vilka sorts vänner är det man har egentligen
all lust till någonting förutom att umgås med pingu ikväll gick liksom ur mig
men, karma is a bitch jag är en bitch
i will survive

fyndade förresten på second hand i älmis idag, en transparent blus, en ljus kavaj med spaceman-axlar och en tjock fulfin tröja. fyndade mat på ikea också och körde 4 mil utan kärringstopp
att jag sedan var en meter från att krocka med lycktstolpen utanför vårt hus kan vi ju bortse ifrån
spänning i vardagen har väl ingen dött av? möjligtvis ekorren som jag kanske, nästan, vet inte körde på
mamma och jonna skrattade iallafall, jag skrek så jag svimmade
aja, blir nog ett körkort till sommarlovet

jag och passion vid en stängsel utanför en fest
satt där hela kvällen, delade på vad som fanns
vi är inte de som kräver så mycket helt enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0