sön-dag

sönernas dag, kanske

var i gemla igår, det var väldigt roligt faktiskt. reunion ett år efter att det började liksom.
dansade och hängde med coola grabbar och slynor(inte jag som sa det)
myste lite

det är något särskilt med bosnahouse, på gott och ont
något lite ångest i morse alltså, gjorde bort mig så mycket man kan ungefär och känner mig som ett as
meen det finns fler as och varför ska man bry sig om någonting, som han sa, den där

idag har jag promenerat väldigt väldigt långt, det ända jag tänkte på var hur långt det var vilket gjorde det hela ganske jobbigt. men på den 7 km långa sträckan finns en busshållplats, typ i mitten, vem går förbi den precis när bussen kommer förbi. köpte dock ingen lott
hur som helst, har sovit/vilat hela dagen tills det för en minut sedan slog mig att vi ska simma och ha prov imorgon
har ingen bikini, har ingen ork att plugga
men varför ska man bry sig om någonting, det blir nog sommar igen ändå


Kommentarer
Postat av: Paula

asbra blogginlägg!

2010-03-21 @ 20:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0