sweet sweden

kan för dom som missat tala om att vi är hemma igen
landade i köpenhamn vid halv ett på eftermiddagen i torsdags efter en helvetes flygresa med skakningar och liknande i en timme. det enda jag kunde tänka var nu dör jag, det är över
men vi tog oss ur det till de allas lättnad
flög iallafall på rekordtid vilket var skönt

igår var världens drygaste dag, packade upp och la över de 850 bilderna
sen på kvällen åkte jag hem till Ida och sen vidare på Erica och Rebeccas 18-årsfest. En trevlig tillställning med diverse rock'n'rollor och idag vet jag inte om jag mått som jag förtjänat eller om jag håller på att bli sjuk
har fortfarande huvudvärk, mår illa och har väldigt ont i magen och vill helst lägga mig i ett hörn och dö.
missar kottes 18-års fest och fest i bunkern där allt började
framförhållning...... nja
tar det iallafall lugnt med två av de bästa pinglorna, maggan och paula
drömma lite om key west och sådär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0